برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چوب لباسی دیواری طرح گربه ایکیا مدل BARNDRÖM

نام تجاری:

چوب لباسی دیواری طرح گربه ایکیا مدل BARNDRÖM

با آویز دیواری BARNDRÖM ایکیا ، اتاق کودک خود را به شکلی جذاب و منظم نگه دارید و به او کمک کنید تا به‌راحتی وسایل خود را مرتب کند. این محصول با طراحی منحصر به فرد و عملکرد بالای خود، یک انتخاب ایده‌آل برای هر اتاق کودکی است.

ادامه مطلب
649,000 تومان
(649,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
805.691.30
محصولات مرتبط
649,000 تومان
چوب لباسی دیواری طرح گربه ایکیا مدل BARNDRÖM با آویز دیواری BARNDRÖM ایکیا ، اتاق کودک خود را به شکلی جذاب و منظم نگه دارید و به او کمک کنید تا به‌راحتی وسایل خود را مرتب کند. این محصول با طراحی منحصر به فرد و عملکرد...
249,000 تومان
آویز جانبی ایکیا مدل KOMPLEMENT خاکستری آویز لباس ایکیا به راحتی از داخل کمد بیرون می‌آید و فضایی مناسب برای آویزان کردن لباس‌ها جهت تهویه، اتو کردن یا امتحان کردن آن‌ها فراهم می‌کند
290,000 تومان
ست ۳ تایی آویز و گیره لباس ایکیا مدل LÄTTHET یک راه‌حل هوشمندانه برای آویزان کردن لباس‌ها یا کیف‌ها و همچنین نگه‌داشتن تصاویر و نقاشی‌ها است که به اتاق شما حس سرزندگی بیشتری می‌بخشد.
815,000 تومان
آویز حوله ایکیا مدل TISKEN رنگ مشکی شما یک آویز مخصوص لباس و حوله را در حمام فقط در جاهاهی مشخصی از دیوار می توانید نصب کنید. با استفاده از آویز حوله و لباس ایکیا مدل TISKEN می توانید هر جایی را که خواستید بدون...
195,000 تومان
قلاب آویز گربه ایی ایکیا مدل UTSÅDD این گیره آویز ایکیا به شکل گربه ، یک راه حل عالی برای آویز کردن لباس و وسایل ضروری دیگر است ، یک اکسسوری دکوراتیو دلپذیر را به منزل خود اضافه کنید  و حسی بازیگوشانه و مدرن را به...
توضیحات

چوب لباسی دیواری طرح گربه ایکیا مدل BARNDRÖM

آویز دیواری BARNDRÖM با 3 گیره، طرح گربه، 34 سانتی‌متر

آویز دیواری BARNDRÖM با طرح گربه یک راه‌حل عملی و زیبا برای نظم‌دهی به اتاق کودک شما است. این محصول با گیره‌های خمیده و طراحی جذاب خود، به کودکان امکان می‌دهد که کیف‌ها، کلاه‌ها و گردنبندهایشان را به راحتی آویزان کنند. همچنین این آویز دیواری به‌خوبی با سری BARNDRÖM و SMÅSTAD هماهنگ می‌شود و جلوه‌ای هماهنگ به اتاق کودک می‌بخشد.

ویژگی‌ها و مزایا :

  • طراحی جذاب و کودکانه:این آویز با طرح گربه نه تنها یک وسیله کاربردی است بلکه به عنوان یک عنصر تزئینی، جذابیت ویژه‌ای به اتاق کودک می‌بخشد.
  • نظم‌دهی آسان:با نصب این آویز در ارتفاع مناسب برای کودک، او می‌تواند به‌راحتی وسایل خود را آویزان و مرتب نگه دارد.
  • گیره‌های خمیده و ایمن:گیره‌های خمیده مانع از افتادن وسایل می‌شوند و سطح صاف و لبه‌های گرد آن، ایمنی کودک شما را تضمین می‌کنند.
  • نصب آسان و قابلیت گسترش:در صورت نیاز به تعداد بیشتر گیره، می‌توانید چندین آویز را در یک ردیف نصب کنید.
  • هماهنگی با سری‌های دیگر:این آویز با سایر محصولات سری BARNDRÖM و سیستم ذخیره‌سازی SMÅSTAD هماهنگ است و به شما این امکان را می‌دهد که کل اتاق کودک را با یک سبک واحد تزئین کنید.

طراح

  • طراحStina Lanneskog

مواد و مراقبت

  • مواد سازنده:
    • بدنه: فولاد گالوانیزه با پوشش پودری اپوکسی/پلی‌استر
  • مراقبت:
    • با یک پارچه مرطوب شده با پاک‌کننده ملایم تمیز کنید.
    • با یک پارچه خشک، خشک کنید.

ابعاد

  • ارتفاع: 13 سانتی‌متر
  • عرض: 34 سانتی‌متر

با آویز دیواری BARNDRÖM، اتاق کودک خود را به شکلی جذاب و منظم نگه دارید و به او کمک کنید تا به‌راحتی وسایل خود را مرتب کند. این محصول با طراحی منحصر به فرد و عملکرد بالای خود، یک انتخاب ایده‌آل برای هر اتاق کودکی است.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
805.691.30

مشخصات

جنس
بدنه: فولاد گالوانیزه با پوشش پودری اپوکسی/پلی‌استر
طراح
Stina Lanneskog
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم