برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اردور خوری بامبو ایکیا مدل TRÅDTICKA

نام تجاری:

اردور خوری بامبو ایکیا مدل TRÅDTICKA 

این ست اردور خوری ایکیا از سرامیک لعاب‌دار با طرح‌های رنگارنگ و چوب خوش رنگ بامبو ساخته شده است که نه تنها به‌عنوان قطعات منحصر به فرد زیبا هستند، بلکه به‌راحتی با سایر ظروف شما ست می‌شوند!

ادامه مطلب
1,485,000 تومان
(1,485,000 تومان یک ست)
زمان پردازش و ارسال
  • پیش فروش l زمان پردازش و ارسال این محصول بین ۱۵ تا ۳۰ روزکاری می باشد.
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
105.372.70
محصولات مرتبط
409,000 تومان
بانکه ایکیا مدل KORKEN بسته 3 تایی برگ سبز ارتفاع: 7 سانتی متر قطر: 7 سانتی متر حجم هر بانکه : ۱۳۰ میلی لیتر بانکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است ولی واشر آن باید با دست شسته شود. این بانکه دارای کلیپس هایی از جنس...
1,485,000 تومان
اردور خوری بامبو ایکیا مدل TRÅDTICKA  این ست اردور خوری ایکیا از سرامیک لعاب‌دار با طرح‌های رنگارنگ و چوب خوش رنگ بامبو ساخته شده است که نه تنها به‌عنوان قطعات منحصر به فرد زیبا هستند، بلکه به‌راحتی با سایر ظروف شما...
1,935,000 تومان
تابه نچسب ایکیا مدل MIDDAGSMAT قطر ۳۲ سانتی متر تابه MIDDAGSMAT آیکیا با طراحی کلاسیک و کاربردی، انتخابی عالی برای پخت‌وپز روزانه شماست. با وزن کم، گرم شدن سریع و پوشش نچسب سرامیکی sol-gel، این ووک تمام ویژگی‌های...
1,950,000 تومان
تابه گریل ایکیا مدل MIDDAGSMAT تابه گریل MIDDAGSMAT آیکیا با طراحی کلاسیک و کاربردی، انتخابی عالی برای پخت‌وپز روزانه شماست. با وزن کم، گرم شدن سریع و پوشش نچسب سرامیکی sol-gel، این ووک تمام ویژگی‌های لازم برای تهیه...
2,225,000 تومان
تابه ووک ایکیا مدل MIDDAGSMAT قطر ۳۲ سانتی متر ووک MIDDAGSMAT آیکیا با طراحی کلاسیک و کاربردی، انتخابی عالی برای پخت‌وپز روزانه شماست. با وزن کم، گرم شدن سریع و پوشش نچسب سرامیکی sol-gel، این ووک تمام ویژگی‌های لازم...
235,000 تومان
بانکه نیم لیتری ایکیا مدل KORKEN در  این بانکه های ایکیا به خوبی محکم می‌شود و از ورود هوا جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارید.
توضیحات

اردور خوری بامبو ایکیا مدل TRÅDTICKA 

TRÅDTICKA سینی با ۳ کاسه، چندرنگ/بامبو

لذت بردن از غذا و لحظات گرانبها با TRÅDTICKA سینی با ۳ کاسه. این مجموعه از سرامیک لعاب‌دار با طرح‌های رنگارنگ و بازیگوش و بامبوی گرم ساخته شده است که نه تنها به‌عنوان قطعات منحصر به فرد زیبا هستند، بلکه به‌راحتی با سایر ظروف نیز هماهنگ می‌شوند!

ویژگی‌های محصول :

  • مناسب برای اشتراک‌گذاری غذا: کاسه‌های TRÅDTICKA با سینی ایده‌آل برای قرار دادن در وسط میز و اشتراک‌گذاری غذاهای کوچک یا استفاده برای تنقلات هنگام تماشای تلویزیون هستند.
  • ترکیب رنگی جذاب: این کاسه‌ها با طرح‌های رنگارنگ خود به‌راحتی با رنگ‌های مجموعه FÄRGKLAR و مواد کاسه سالاد GRÖNSAKER هماهنگ می‌شوند.
  • طراحی توسط Maria Vinka: طراحی منحصر به فرد این مجموعه توسط Maria Vinka انجام شده است که به آن زیبایی و کاربردی بودن اضافه کرده است.

شامل : 

  • شامل: ۳ کاسه (قطر ۹ سانتی‌متر) و یک سینی.

جنس و مراقبت

  • کاسه: سرامیک، لعاب رنگی
  • سینی: بامبو، روغن
  • مراقبت از سینی: فقط شستشوی دستی
  • مراقبت از کاسه: مناسب برای مایکروویو و ماشین ظرفشویی

ابعاد

  • قطر سینی: ۲۱سانتی‌متر

مزایا

  1. کیفیت بالا: استفاده از سرامیک لعاب‌دار و بامبوی با کیفیت، این مجموعه را بادوام و مقاوم می‌کند.
  2. طراحی زیبا: طرح‌های رنگارنگ و بازیگوش باعث می‌شود این کاسه‌ها و سینی به هر میزی جلوه‌ای خاص ببخشند.
  3. چند منظوره: این مجموعه مناسب برای استفاده‌های مختلف از جمله اشتراک‌گذاری غذاها و تنقلات است.

کاربرد:

TRÅDTICKA سینی با ۳ کاسه برای استفاده در مهمانی‌ها، دورهمی‌های خانوادگی و حتی استفاده روزمره در خانه مناسب است. با این مجموعه می‌توانید لحظات خوشایندی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید و از طراحی زیبا و کاربردی آن لذت ببرید.

این محصول با طراحی زیبا و کیفیت بالای خود، انتخابی عالی برای هر خانه‌ای است که به دنبال ترکیبی از زیبایی و کاربردی بودن است. با خرید این محصول، به میزهای خود جلوه‌ای خاص و به لحظات خود لذت بیشتری ببخشید.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
105.372.70

مشخصات

قطر
۲۱ سانتی متر
جنس
جنس سینی از بامبو می باشد و کاسه ها از جنس سرامیک
طراح
Maria Vinka
قابلیت شستشو
شستشو فقط با دست
قابلیت استفاده در مایکروویو
دارد
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم