برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بانکه نیم لیتری ایکیا مدل KORKEN

نام تجاری:

بانکه نیم لیتری ایکیا مدل KORKEN

در  این بانکه های ایکیا به خوبی محکم می‌شود و از ورود هوا جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارید.

ادامه مطلب
235,000 تومان
(235,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
404.892.15
محصولات مرتبط
409,000 تومان
بانکه ایکیا مدل KORKEN بسته 3 تایی برگ سبز ارتفاع: 7 سانتی متر قطر: 7 سانتی متر حجم هر بانکه : ۱۳۰ میلی لیتر بانکه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است ولی واشر آن باید با دست شسته شود. این بانکه دارای کلیپس هایی از جنس...
235,000 تومان
بانکه نیم لیتری ایکیا مدل KORKEN در  این بانکه های ایکیا به خوبی محکم می‌شود و از ورود هوا جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارید.
1,325,000 تومان
سینی چرخان ذخیره سازی ایکیا مدل VARIERA با قابلیت چرخش 360 درجه،  سینی چرخان ذخیره سازی ایکیا مدل VARIERA به شما این امکان را می‌ده که د وسایل خود را به صورت کامل مشاهده کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید. ایده آل برای...
515,000 تومان
بطری نیم لیتری ایکیا مدل ENKELSPARIG حجم : ۵۰۰ سی سی  ارتفاع : ۱۷ سانتی متر همواره می توانید نوشیدنی مورد علاقه ی خود را همراه داشته باشید. جنس بدنه ی این بطری جدید ایکیا از استنلس استیل ضد زنگ می باشد. این بطری...
توضیحات
بانکه نیم لیتری ایکیا مدل KORKEN

معرفی شیشه درب‌دار ایکیا مدل KORKEN :

شیشه درب‌دار ایکیا مدل KORKEN با ظرفیت 0.5 لیتر، یک انتخاب عالی برای نگهداری مواد غذایی به صورت بهداشتی و شیک است. این شیشه با طراحی زیبا و ساده، نه تنها به آشپزخانه شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد، بلکه کاربردی و چند منظوره است. درب این شیشه به خوبی محکم می‌شود و از ورود هوا جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارید.

ویژگی‌ها و مزایا

  • طراحی شیک و کاربردی: شیشه KORKEN با طراحی شفاف و درب محکم، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی محتویات داخل آن را مشاهده کنید و با اطمینان مواد غذایی خود را نگهداری کنید.
  • ظرفیت مناسب: با ظرفیت 0.5 لیتر، این شیشه برای نگهداری انواع مواد غذایی مانند مربا، ترشی، ادویه‌جات، آجیل و سایر خوراکی‌ها مناسب است.
  • درب محکم: درب این شیشه به خوبی محکم می‌شود و از ورود هوا جلوگیری می‌کند، بنابراین می‌توانید مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارید.
  • جنس با کیفیت: این شیشه از جنس شیشه‌ی با کیفیت و مقاوم ساخته شده است که دوام بالایی دارد و به راحتی شسته می‌شود.
  • چند منظوره: شیشه KORKEN نه تنها برای نگهداری مواد غذایی بلکه برای تزئین و سرو نیز کاربرد دارد.

مشخصات فنی

  • ظرفیت: 0.5 لیتر
  • ارتفاع: ۱۰.۵ سانتی‌متر
  • قطر: ۱۱ سانتی‌متر
  • جنس شیشه: شیشه‌ی شفاف و با کیفیت
  • درب: درب محکم و مقاوم

موارد استفاده :

  • نگهداری مواد غذایی: شیشه KORKEN برای نگهداری انواع مواد غذایی مانند مربا، ترشی، ادویه‌جات، آجیل و سایر خوراکی‌ها مناسب است.
  • تزئین و سرو: این شیشه با طراحی شفاف و زیبا، برای تزئین میز و سرو غذا نیز کاربرد دارد.

نحوه نگهداری : 

  • شستشو: این شیشه را می‌توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید. در صورت شستشوی دستی، از آب گرم و مایع ظرفشویی استفاده کنید و سپس با یک پارچه‌ی نرم خشک کنید.
  • نگهداری: شیشه KORKEN را در مکان‌های خشک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود.

شیشه درب‌دار ایکیا مدل KORKEN با ظرفیت 0.5 لیتر، انتخابی عالی برای نگهداری مواد غذایی به صورت بهداشتی و شیک است. این شیشه با طراحی زیبا، درب محکم و جنس با کیفیت، به شما امکان می‌دهد تا مواد غذایی خود را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه دارید. با انتخاب شیشه KORKEN، زیبایی و کارایی را به آشپزخانه خود بیاورید و از نگهداری مواد غذایی به بهترین شکل ممکن لذت ببرید.

برای خرید و اطلاعات بیشتر، می‌توانید به شماره های پشتیبانی فروشگاه ایکیا جم تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
404.892.15

مشخصات

ارتفاع
۱۰.۵ سانتی متر
قطر
۱۱ سانتی متر
حجم
نیم لیتر
جنس
شیشه
طراح
IKEA of Sweden
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
198,000 تومان
لیوان ایکیا مدل POKAL طراحی کلاسیک که هم نوشیدنی های گرم و هم سرد را می توانید در آن سرو کنید. می توانید نوشیدنی خود را در مایکروویو گرم کنید و در داخل خانه یا تراس از آن لذت ببرید. ارتفاع: 14 سانتی متر حجم: ۳۵۰ سی...
293,000 تومان
قیچی ایکیا مدل MÄRKBART ست 2 تایی شامل دو قیچی با طول ۲۰ و ۱۳ سانتی متر  جنس :استنلس استیل، پلاستیک پلی پروپیلن، لاستیک مصنوعی طراحی شده برای راست دست ها و چپ دست ها  قابل شستشو در ماشین ظرف شویی  طراح : Sarah Fager...
293,000 تومان
لیوان ایکیا مدل BEPRÖVAD یک قهوه ی گرم  ایرلندی ، یک فنچان چای و یا یک نوشیدنی خنک مثل بستنی؟ لیوان ایکیا مدل BEPRÖVAD برای همه نوشیدنی های خوشمزه - چه گرم و چه سرد - کارایی دارد.  و به لطف دسته ی آن می توانید بدون...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم