برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسپیکر بلوتوثی ایکیا مدل VAPPEBY

نام تجاری:

اسپیکر بلوتوثی ایکیا مدل VAPPEBY

موسیقی در باغ یا بالکن؟ چراغ اسپیکر بلوتوثی VAPPEBY را به بیرون بیاورید و لحظات آرامش‌بخش خود را با آهنگ‌های دلخواه‌تان پر کنید. قابلیت پخش Spotify Tap™ موسیقی را در نوک انگشتان شما قرار می‌دهد!

ادامه مطلب
7,255,000 تومان
(7,255,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
205.107.36
محصولات مرتبط
1,268,000 تومان
صفحه پگ بورد مشکی ایکیا مدل SKÅDIS سایز36x56 پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS، یک راه‌حل سازماندهی شیک و چندمنظوره است که به شما کمک می‌کند تا لوازم کوچک خود را به‌طور منظم و در دسترس نگه دارید. این پگ بورد با طراحی ساده و...
2,675,000 تومان
قفل هوشمند ایکیا مدل ROTHULT قفل هوشمند ROTHULTایکیا، انتخابی مدرن و کارآمد برای افزایش امنیت کابینت‌ها و کشوهای شماست. این قفل بدون نیاز به کلید فیزیکی، با استفاده از کارت‌های هوشمند مادر که همراه آن عرضه می‌شود،...
1,770,000 تومان
صفحه پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS سایز 56x56 رنگ چوب صفحه پگ بورد مدل SKÅDIS ایکیا، به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن، فضای ذخیره‌سازی خود را مدیریت کنید و همواره وسایل خود را در دسترس داشته باشید.
1,059,000 تومان
کابل USB ایکیا TYPE C به لایتنینگ مدل LILLHULT با انتخاب کابل LILLHULT ایکیا، شما نه تنها یک کابل شارژ با کیفیت بالا دارید، بلکه از طراحی مدرن و دوام طولانی‌مدت آن بهره‌مند خواهید شد.
2,050,000 تومان
صفحه پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS سایز 76x56 مشکی پگ بورد SKÅDIS ایکیا با طراحی شیک و رنگ مشکی، ابزاری کارآمد و چندمنظوره است که به شما امکان می‌دهد تا فضای اطراف خود را به بهترین شکل سازماندهی کنید. این محصول ایده‌آل...
275,000 تومان
آویز چندتایی صفحه پگ بورد ایکیا مدل SKÅDIS مشکی با افزودن لوازم جانبی SKÅDIS به صفحه ی پگ برد ایکیا مدل SKÅDIS، سازماندهی بهتری از وسایل خود ایجاد کنید. یک راه حل عالی مطابق با نیازهای شما و نگه داشتن چیزهای مورد...
7,255,000 تومان
اسپیکر بلوتوثی ایکیا مدل VAPPEBY موسیقی در باغ یا بالکن؟ چراغ اسپیکر بلوتوثی VAPPEBY را به بیرون بیاورید و لحظات آرامش‌بخش خود را با آهنگ‌های دلخواه‌تان پر کنید. قابلیت پخش Spotify Tap™ موسیقی را در نوک انگشتان شما...
515,000 تومان
قلاب ایکیا مدل SKOGHALL ست ۳ تایی رنگ مشکی با استفاده از قلاب‌های خودچسب SKOGHALL ایکیا، می‌توانید از فضای دیوارهای خود به بهترین شکل استفاده کنید و در عین حال دکوراسیون زیبایی داشته باشید. همین امروز این محصول عالی...
توضیحات

اسپیکر بلوتوثی ایکیا مدل VAPPEBY

اسپیکر بلوتوثی و چراغ دار ایکیا مدل VAPPEBY

موسیقی در باغ یا بالکن؟ چراغ اسپیکر بلوتوثی VAPPEBY را به بیرون بیاورید و لحظات آرامش‌بخش خود را با آهنگ‌های دلخواه‌تان پر کنید. قابلیت پخش Spotify Tap™ موسیقی را در نوک انگشتان شما قرار می‌دهد!

چراغ اسپیکر بلوتوثی VAPPEBY برای استفاده در فضای باز طراحی شده و دارای یک لامپ داخلی است که برای مهمانی‌های باغی و شام‌های بالکنی بسیار مناسب است.

پخش آسان موسیقی مورد علاقه از Spotify: فقط کافیست دکمه روی اسپیکر را فشار دهید تا موسیقی از جایی که قطع شده بود، دوباره شروع به پخش کند. آهنگی را دوست ندارید؟ با فشار دادن دوباره دکمه، توصیه‌های جدیدی برای شما پخش می‌شود.

صدای 360 درجه: این اسپیکر صدای واضح و شفافی را از هر جهت پخش می‌کند، بنابراین مهم نیست که شما و دوستان‌تان کجا نشسته‌اید، همواره صدای خوبی خواهید داشت.

نور دلپذیر و جذاب: لامپ داخلی یک نور خوشایند ایجاد می‌کند و به میز شما جلوه‌ای دکوراتیو می‌بخشد و در مواقعی که به نور اضافی در فضای باز نیاز دارید، بسیار کارآمد است.

قابل حمل و مقاوم در برابر باران: دسته اسپیکر به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی هر جایی ببرید. باتری قابل شارژ داخلی و مقاومت در برابر باران به شما امکان استفاده در هر نوع آب و هوایی را می‌دهد.

اتصال آسان: می‌توانید آهنگ‌های دلخواه‌تان را از تلفن، کامپیوتر یا هر دستگاه بلوتوثی دیگری پخش کنید. باتری داخلی پس از شارژ کامل، 10-12 ساعت پخش مداوم در حجم صدای 50% را فراهم می‌کند.

مشخصات فنی

  • طراح: سارا فاگر
  • تایید شده برای IP65
  • باتری غیر قابل تعویض
  • مناسب برای استفاده داخلی و خارجی
  • کابل USB برای شارژ اسپیکر قابل حمل شامل میشود
  • آداپتور برق USB به صورت جداگانه فروخته میشود

مواد

  • مواد اصلی/ دستگیره: پلاستیک ABS
  • دسته: پلاستیک پلی‌کربنات
  • دکمه/ پایه: لاستیک سیلیکونی

مراقبت

  • با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.
  • پس از تمیز کردن، با یک پارچه نرم خشک کنید.

اندازهها

  • ارتفاع: 25 سانتی‌متر
  • قطر: 17 سانتی‌متر

داستان

چراغ اسپیکر VAPPEBY نور و موسیقی را به بیرون از خانه میآورد VAPPEBY یک چراغ اسپیکر قابل حمل است که به شما کمک می‌کند موسیقی را به بخش‌های بیرونی خانه ببرید. این دستگاه قابل شارژ بوده و دارای یک لامپ LED داخلی با دو حالت نوری مختلف است و صدای 360 درجه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین دارای کلاس حفاظتی IP65 است، یعنی مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب. با طراحی الهام‌گرفته از فانوس و دسته‌ای با دستگیره راحت، می‌تواند یک همراه کارآمد هم در خانه و هم در سفر باشد.

قابلیت Spotify Tap VAPPEBY اولین اسپیکر بلوتوثی بازار است که با Spotify Tap عرضه می‌شود، به این معنی که دکمه پاور به عنوان دکمه‌ای برای بیدار کردن Spotify از دستگاه متصل عمل می‌کند. با فشار دادن یک بار، Spotify از جایی که آخرین بار قطع شده بود، ادامه می‌دهد. اگر دوباره فشار داده شود، موسیقی جدیدی بر اساس ترجیحات شنیداری کاربر تولید می‌شود. VAPPEBY همچنین با تمام سرویس‌های پخش دیگر یا فایل‌های صوتی ذخیره‌شده محلی روی دستگاه متصل کار می‌کند.

 

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
205.107.36

مشخصات

عرض
۹ سانتی متر
ارتفاع
۹ سانتی متر
طراح
Iina Vuorivirta
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم