برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باکس بامبو تیره ایکیا مدل UPPDATERA سایز 24x32x15

نام تجاری:

باکس بامبو تیره ایکیا مدل UPPDATERA سایز 24x32x15

ساخته شده از چوب بامبو 

ایده آل برای ذخیره سازی کاربردی و تزئینی برای همه چیز از ظروف آشپزخانه و لوازم حمام گرفته تا لوازم جانبی.

برای استفاده از حجم کامل در کشوهای آشپزخانه شما، می توان آن را با دیگر نظم دهنده های کشوی UPPDATERA ترکیب کرد.

قابل استفاده در هر جایی از خانه شما، حتی در مناطق مرطوب مانند حمام.

ادامه مطلب
1,595,000 تومان
(1,595,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
605.717.80
محصولات مرتبط
1,595,000 تومان
باکس بامبو تیره ایکیا مدل UPPDATERA سایز 24x32x15 ساخته شده از چوب بامبو  ایده آل برای ذخیره سازی کاربردی و تزئینی برای همه چیز از ظروف آشپزخانه و لوازم حمام گرفته تا لوازم جانبی. برای استفاده از حجم کامل در کشوهای...
1,055,000 تومان
باکس چوبی ایکیا مدل UPPDATERA رنگ قهوه ایی تیره دارای ابعاد : 16x24x15 سانتی متر  ساخته شده از چوب بامبو  ایده آل برای ذخیره سازی کاربردی و تزئینی برای همه چیز از ظروف آشپزخانه و لوازم حمام گرفته تا لوازم جانبی. برای...
499,000 تومان
نظم دهنده کشو ایکیا مدل BOLLÖSUND سازمان‌دهنده‌های کشو BOLLÖSUND مجموعه‌ای کاربردی و همه‌کاره از جعبه‌هایی هستند که برای کمک به سازماندهی و به حداکثر رساندن فضای کشوها و قفسه‌هایتان طراحی شده‌اند. 
1,595,000 تومان
باکس چوبی ایکیا مدل UPPDATERA سایز 24x32x15 ساخته شده از چوب بامبو  ایده آل برای ذخیره سازی کاربردی و تزئینی برای همه چیز از ظروف آشپزخانه و لوازم حمام گرفته تا لوازم جانبی. برای استفاده از حجم کامل در کشوهای آشپزخانه...
751,000 تومان
نظم دهنده کشو ایکیا مدل BOLLÖSUND ست ۴ تایی سازمان‌دهنده‌های کشو BOLLÖSUND مجموعه‌ای کاربردی و همه‌کاره از جعبه‌هایی هستند که برای کمک به سازماندهی و به حداکثر رساندن فضای کشوها و قفسه‌هایتان طراحی شده‌اند. 
1,501,000 تومان
نظم دهنده کشو ایکیا مدل UPPDATERA سایز ۶۰ یک نظم دهنده ی  انعطاف پذیر برای مدیریت آشفتگی در کشوهای آشپزخانه شما. به سادگی تقسیم کننده ها را برش داده و مرتب کنید تا متناسب با نیازهای ذخیره سازی شما باشد. مواد نرم...
1,095,000 تومان
نظم دهنده کشو ایکیا مدل UPPDATERA سایز ۴۰ یک نظم دهنده ی  انعطاف پذیر برای مدیریت آشفتگی در کشوهای آشپزخانه شما. به سادگی تقسیم کننده ها را برش داده و مرتب کنید تا متناسب با نیازهای ذخیره سازی شما باشد. مواد نرم...
1,299,000 تومان
نظم دهنده کشو ایکیا مدل UPPDATERA سایز ۶۰ پکیج نظم دهنده ی مخصوص کشو ایکیا از جابه جایی وسایل درون کشو مثل سر قابلمه ها ،  تابه ها ، کاسه ها و ... جلوگیری می کند.  به سادگی گیره ها را مطابق با چیزی که ذخیره می کنید...
توضیحات

باکس بامبو تیره ایکیا مدل UPPDATERA سایز 24x32x15

محصول UPPDATERA، یک جعبه نگهداری زیبا و چندمنظوره است که از بامبو تیره با کیفیت ساخته شده و هم به عنوان یک وسیله دکوری و هم کاربردی در خانه شما عمل می‌کند. این جعبه با طراحی خاص خود، مناسب برای قرارگیری در قفسه‌ها یا کشوهای عمیق است و می‌تواند به سازماندهی لوازم مختلف در آشپزخانه، راهرو یا حتی حمام کمک کند.

ویژگیها:

  • طراحی چندمنظوره: UPPDATERA یک راه‌حل عملی و دکوری برای نگهداری انواع لوازم است. از ابزار آشپزخانه و ادویه‌جات گرفته تا لوازم کوچک در راهرو، این جعبه می‌تواند به شما در نظم‌دهی و سازماندهی خانه کمک کند.
  • ثبات در چیدمان:طراحی این جعبه به گونه‌ای است که هنگام قرارگیری چندین جعبه روی هم، به خوبی بر روی هم ثابت می‌مانند و دچار لغزش نمی‌شوند.
  • مناسب برای هر محیط:این جعبه نگهداری قابل استفاده در هر بخش از خانه است، حتی در مناطق مرطوب مانند حمام که نیاز به دوام بیشتری دارند.
  • ساخته شده از بامبو:بامبو، به عنوان یک ماده طبیعی با رشد سریع و مقاوم، انتخابی ایده‌آل برای ساخت این جعبه نگهداری است. این ماده علاوه بر زیبایی، دوام بالایی نیز دارد.

طراحی و مواد:

UPPDATERAاز بامبو با رنگ تیره و با لاک شفاف ساخته شده است که به آن ظاهری مدرن و شیک می‌بخشد. کف جعبه نیز از تخته فیبر با روکش بامبو است که همان دوام و زیبایی را به همراه دارد.

مراقبت و نگهداری:

برای حفظ و نگهداری این جعبه، کافی است آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که در طول زمان، حتی با استفاده مکرر نیز، زیبایی و کارایی خود را حفظ کند.

مشخصات فنی:

  • عمق: 32 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 15 سانتی‌متر
  • عرض: 24 سانتی‌متر

UPPDATERAیک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از زیبایی، دوام و کارایی در فضای خانه خود هستند. این جعبه نگهداری با طراحی زیبا و عملکرد چندمنظوره خود، می‌تواند نیازهای شما را در هر اتاقی از خانه برآورده کند.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
605.717.80

مشخصات

طول
۳۲ سانتی متر
عرض
۲۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۵ سانتی متر
جنس
بامبو
طراح
IKEA of Sweden
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم