برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر ۳۰ واتی فست شارژ ایکیا مدل SJÖSS

نام تجاری:

شارژر ۳۰ واتی فست شارژ ایکیا مدل SJÖSS

شارژر USB تک پورت SJÖSSبا قدرت 30 وات، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شارژ سریع دستگاه‌های الکترونیکی شما از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و اکثر لپ‌تاپ‌ها است. این شارژر با طراحی شیک و وزن سبک خود، همراهی ایده‌آل برای مسافرت‌ها و استفاده‌های روزمره است.

ادامه مطلب
1,055,000 تومان
(1,055,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
005.744.56
محصولات مرتبط
3,203,000 تومان
پاور بانک ایکیا مدل ÅSKSTORM این پاور بانک USB قابل حمل ایکیا با 3 پورت تمامی نیازهای شما را پوشش می دهد. دارای پورت USB-C برای شارژ سریع (PD) و  پورت USB-A معمولی می باشد. گوشی های هوشمند، هدفون، لپ تاپ و موارد دیگر...
991,000 تومان
شارژر وایرلس ایکیا مدل LIVBOJ شارژر موبایل خود را  به شارژ بی سیم ارتقا بدهید!  با شارژ بی‌سیم و رو میزی ایکیا مدل LIVBOJ، همیشه می‌توانید یک تلفن کاملاً شارژ داشته باشید، که برای دفتر خانه و هر اتاقی که نیاز به شارژ...
991,000 تومان
شارژر وایرلس ایکیا مدل NORDMÄRKE رنگ سبز ارتفاع: 12 میلی متر قطر: 91 میلی متر شارژر خود را  به شارژ بی سیم ارتقا بدهید!  با شارژ بی‌سیم و رو میزی ایکیا مدل NORDMÄRKE، همیشه می‌توانید یک تلفن کاملاً شارژ داشته باشید،...
991,000 تومان
شارژر وایرلس ایکیا مدل NORDMÄRKE رنگ خاکستریارتفاع: 12 میلی مترقطر: 91 میلی مترشارژر خود را  به شارژ بی سیم ارتقا بدهید! با شارژ بی‌سیم و رو میزی ایکیا مدل NORDMÄRKE، همیشه می‌توانید یک تلفن کاملاً شارژ داشته باشید،...
991,000 تومان
شارژر وایرلس ایکیا مدل NORDMÄRKE رنگ صورتی روشن ارتفاع: 12 میلی متر قطر: 91 میلی متر شارژر خود را  به شارژ بی سیم ارتقا بدهید!  با شارژ بی‌سیم و رو میزی ایکیا مدل NORDMÄRKE، همیشه می‌توانید یک تلفن کاملاً شارژ داشته...
1,194,000 تومان
شارژر ۲ پورتی ایکیا مدل ASKSTORM می‌توانید همزمان حداکثر ۲ دستگاه را شارژ کنید زیرا شارژر دارای ۱ پورت USB-A و ۱ پورت USB-C ( تایپ c) است. حتی اگر 2 دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید در عملکرد آن اختلالی ایجاد نمی...
توضیحات
شارژر ۳۰ واتی فست شارژ ایکیا مدل SJÖSS

شارژر USB تک پورت SJÖSSبا قدرت 30 وات، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شارژ سریع دستگاه‌های الکترونیکی شما از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و اکثر لپ‌تاپ‌ها است. این شارژر با طراحی شیک و وزن سبک خود، همراهی ایده‌آل برای مسافرت‌ها و استفاده‌های روزمره است.

ویژگی‌ها:

  • حمل آسان:طراحی جمع‌وجور و وزن سبک این شارژر، آن را به یک گزینه عالی برای حمل و نقل تبدیل کرده است.
  • شخصیسازی:این شارژر با سه استیکر رنگی در رنگ‌های سبز، نارنجی و آبی عرضه می‌شود که می‌توانید آن را به سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید.
  • سازگاری گسترده:پورت USB-C این شارژر قادر است تا 3 آمپر و 30 وات قدرت خروجی فراهم کند که برای شارژ سریع تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی بیشتر لپ‌تاپ‌ها مناسب است. همچنین، این شارژر با فناوری‌های Power Delivery (PD 3.0)، Quick Charge (QC4+) و Programmable Power Supply (PPS) سازگاری دارد.
  • ایمنی بالا:شارژر SJÖSSدارای محافظت در برابر جریان بیش‌ازحد، اتصال کوتاه و گرمای بیش‌ازحد است که از دستگاه‌های شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.
  • طراحی متناسب برای سفر:اندازه کوچک و ولتاژ ورودی جهانی این شارژر، آن را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای بین‌المللی تبدیل کرده است.

موارد استفاده:شارژر SJÖSSبا تمامی دستگاه‌های الکترونیکی که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند، سازگار است و می‌تواند به سرعت دستگاه‌های شما را شارژ کند.

مشخصات فنی:

  • قدرت: 30 وات
  • ابعاد:
    • عرض: 4.4 سانتی‌متر
    • ارتفاع: 5 سانتی‌متر
    • طول: 8 سانتی‌متر
  • محدوده دمای عملکرد: 5 تا 35 درجه سانتی‌گراد (41 تا 95 درجه فارنهایت)

مراقبت و نگهداری:برای تمیز کردن شارژر، ابتدا آن را از پریز برق جدا کنید و با یک دستمال خشک پاک کنید. همچنین، هنگامی که از شارژر استفاده نمی‌کنید، آن را از منبع برق جدا کنید.

این محصول دارای نشان CE است که نشان‌دهنده ایمنی و کیفیت بالای آن است. شارژر SJÖSSانتخابی عالی برای تمامی نیازهای شارژ سریع شماست.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
005.744.56

مشخصات

عرض
۴.۴ سانتی متر
ارتفاع
۵ سانتی متر
رنگ
سفید
طراح
Mehmet Mehmetalioglu
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم