برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باکس گل ایکیا مدل HATTHOLMEN

نام تجاری:

باکس گل ایکیا مدل HATTHOLMEN

جعبه گل HATTHOLMEN ایکیا به شما این امکان را می‌دهد که یک باغچه کوچک و دلنشین را در بالکن، تراس یا حیاط خود ایجاد کنید. می‌توانید آن را با گیاهان معطر مانند ریحان و نعناع، سبزیجاتی مثل گوجه‌فرنگی و فلفل یا گل‌های رنگارنگ پر کنید و از زیبایی و طراوت آن لذت ببرید.

ادامه مطلب
13,860,000 تومان
(13,860,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
205.190.77
محصولات مرتبط
3,990,000 تومان
استند دیواری پیچک ایکیا مدل ASKHOLMEN با استند دیواری پیچک ایکیا مدل ASKHOLMEN، به گیاهان خود اجازه دهید که به طور طبیعی رشد کنند و دیوارهای فضای باز شما را با زیبایی طبیعی پوشش دهند. این محصول با طراحی قابل تنظیم و...
13,860,000 تومان
باکس گل ایکیا مدل HATTHOLMEN جعبه گل HATTHOLMEN ایکیا به شما این امکان را می‌دهد که یک باغچه کوچک و دلنشین را در بالکن، تراس یا حیاط خود ایجاد کنید. می‌توانید آن را با گیاهان معطر مانند ریحان و نعناع، سبزیجاتی مثل...
2,201,000 تومان
استند گلدان ۳ تایی ایکیا مدل OLIVBLAD خاکستری روشن استند گیاه OLIVBLAD ایکیا، با طراحی خاص و کاربردی خود، یک انتخاب عالی برای نمایش و نگهداری گیاهان شماست. این پایه گیاه با قابلیت استفاده در داخل و خارج از خانه،...
2,272,000 تومان
استند گل ایکیا مدل OLIVBLAD خاکستری روشن طول: 55 سانتی متر عرض: 25 سانتی متر ارتفاع: 56 سانتی متر حداکثر بار: 50 کیلوگرم گیاهان خود را به ارتفاعات جدید ببرید. استند گیاه دارای قفسه هایی در سطوح مختلف است، بنابراین می...
14,857,000 تومان
قفسه و شلف ایکیا مدل FJÄLLBO سری FJÄLLBO از طراحی صنعتی اوایل دهه 1900 الهام گرفته شده است. با داشتن این قفسه ایکیا شما یک سبک روستیک و ساده دریافت می‌کنید که می‌توانید احساس مینیمال یا دنج را در منزل خود ایجاد...
4,052,000 تومان
استند گلدان یکیا مدل CHILISTRÅN سایز بزرگ یک انتخاب عالی برای تزیین و زینت‌دهی منزل شماست. این استند، با طراحی ساده و مینیمال ، می‌تواند به زیبایی زندگی شما چیزی اضافه کند .
توضیحات

باکس گل ایکیا مدل HATTHOLMEN

جعبه گل ایکیا مدل HATTHOLMEN از چوب اکالیپتوس، مناسب برای فضای بیرونی

معرفی محصول

با جعبه گل HATTHOLMEN ایکیا، می‌توانید به راحتی یک باغچه کوچک در بالکن یا تراس خود ایجاد کنید. این جعبه گل از چوب اکالیپتوس ساخته شده و با طراحی زیبا و مقاوم، ایده‌آل برای کاشت گیاهان، سبزیجات، و گل‌های رنگارنگ است. این محصول به شما امکان می‌دهد که فضای بیرونی خود را به یک باغچه کوچک و دلپذیر تبدیل کنید.

ویژگیها

  • ایدهآل برای بالکن و تراس: جعبه گل HATTHOLMEN به شما اجازه می‌دهد تا در فضای بیرونی خود، انواع گیاهان، سبزیجات یا گل‌های زیبا را کاشته و از آنها لذت ببرید.
  • دوام بالا: این محصول از چوب اکالیپتوس ساخته شده که به دلیل مقاومت طبیعی بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، گزینه‌ای عالی برای استفاده در فضای بیرونی است.
  • پیشپرداخت با لکه چوب نیمهشفاف: برای افزایش دوام و حفظ ظاهر طبیعی چوب، این جعبه گل با چندین لایه لکه چوب نیمه‌شفاف پیش‌پرداخت شده است. این کار باعث می‌شود تا از محصول خود به مدت طولانی‌تر استفاده کنید.
  • مقاومت در برابر عوامل محیطی: چوب اکالیپتوس به دلیل محتوای بالای روغن طبیعی، مقاوم در برابر باد، باران، خشک شدن و کپک زدن است. این ویژگی‌ها آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فضای باز تبدیل می‌کند.

کاربردها

جعبه گل HATTHOLMEN به شما این امکان را می‌دهد که یک باغچه کوچک و دلنشین را در بالکن، تراس یا حیاط خود ایجاد کنید. می‌توانید آن را با گیاهان معطر مانند ریحان و نعناع، سبزیجاتی مثل گوجه‌فرنگی و فلفل یا گل‌های رنگارنگ پر کنید و از زیبایی و طراوت آن لذت ببرید.

مواد به کار رفته

  • چوب اکالیپتوس جامد: جعبه گل HATTHOLMEN از چوب اکالیپتوس ساخته شده است که به دلیل دوام و مقاومت بالا، برای استفاده در فضای بیرونی بسیار مناسب است.
  • روغن چوب اکریلیک: چندین لایه لکه چوب نیمه‌شفاف برای افزایش دوام و حفظ زیبایی طبیعی چوب به کار رفته است.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
205.190.77

مشخصات

جنس
چوب اکالیپتوس جامد، رنگ اکریلیک
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم