برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پتو مسافرتی ضد آب ایکیا مدل FJÄLLMOTT

نام تجاری:

پتو مسافرتی ضد آب ایکیا مدل FJÄLLMOTT

پتو مسافرتی ضد آب FJÄLLMOTTایکیا، یک انتخاب عالی برای دوستداران طبیعت و علاقه‌مندان به پیک‌نیک است. این پتو با طراحی زیبا، لایه ضدآب و قابلیت حمل آسان، تجربه‌ی دلپذیری از فضای باز را برای شما به ارمغان می‌آورد. با تهیه این پتو، لذت یک پیک‌نیک راحت و بدون نگرانی از رطوبت و خیسی را در هر جایی که دوست دارید تجربه کنید.

ادامه مطلب
2,945,000 تومان
(2,945,000 تومان هر عدد)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
805.483.31
محصولات مرتبط
2,499,000 تومان
پتو و رو انداز ایکیا مدل KLYNNETÅG سایز 130x170 شال مبل KLYNNETÅG ایکیا با طراحی منحصر به فرد و جسورانه خود، انتخابی عالی برای هر خانه‌ای است. این شال مبل و پتوی ایکیا نه تنها گرما و راحتی را به ارمغان می‌آورد، بلکه...
2,425,000 تومان
پتو و رو انداز ایکیا مدل VALLKRASSING سبز یک پتو و روانداز فوق‌العاده نرم VALLKRASSING به رنگ سبز- خاکستری روی مبل یا تخت خود، حال و هوای آرامی به دست می‌آورید. الیاف پنبه ای چند لایه دارای سطح چروک است که به خوبی با...
2,399,000 تومان
پتو و رو انداز ایکیا مدل SVARTTÅG سایز 130x170 پتوی ایکیا مدل SVARTTÅG با ابعاد ۱۳۰x۱۷۰ سانتی‌متر، انتخابی عالی برای افزودن راحتی و گرما به خانه شما است. این پتو با طراحی زیبا، جنس با کیفیت و نگهداری آسان، به شما کمک...
525,000 تومان
پتو و شال مبل ایکیا مدل SVARTFIBBLA سایز 120x160 این محصول ایکیا با نام "SVARTFIBBLA " یک پتو و رو انداز ، با پارچه‌ای نرم و با رنگ صورتی کمرنگ/زرد روشن ، به ابعاد  120x160 سانتی‌متر است.
توضیحات

پتو مسافرتی ضد آب ایکیا مدل FJÄLLMOTT

پتو مسافرتی ضد آب ایکیا مدل FJÄLLMOTT، سبز تیره/مشکی، ۱۳۰x۱۷۰سانتی‌متر

پتو مسافرتی FJÄLLMOTTایکیا، گزینه‌ای عالی برای تجربه‌ی پیک‌نیک‌های لذت‌بخش و راحت در طبیعت است. این پتو با طراحی مدرن و اسپرت در رنگ‌های سبز تیره و مشکی، فضایی مناسب برای تا ۴ نفر را فراهم می‌کند و با داشتن لایه ضدآب، شما را از رطوبت و خیسی محافظت می‌کند. این محصول، همراهی مطمئن برای تمامی لحظات شما در دل طبیعت است.

ویژگی‌ها و مزایا:

  • ضدآب و مقاوم در برابر رطوبت: این پتو با لایه زیرین ضدآب، از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کند و شما را حتی در شرایط مرطوب و روی چمن‌های خیس، گرم و خشک نگه می‌دارد.
  • طراحی مدرن و کاربردی: ترکیب رنگ‌های سبز تیره و مشکی با برچسب نارنجی تضاد زیبایی ایجاد کرده و به پتو ظاهر اسپرت و شیکی می‌بخشد.
  • حمل آسان: بند‌های تنظیم شونده با چسب ولکرو این امکان را به شما می‌دهد که پتو را به راحتی روی شانه بیاندازید یا در دست حمل کنید، که این ویژگی برای راحتی بیشتر در سفرها و پیک‌نیک‌ها بسیار مفید است.
  • فضای مناسب برای چند نفر: ابعاد ۱۳۰x۱۷۰سانتی‌متر این پتو، فضایی مناسب برای تا ۴ نفر فراهم می‌کند که به شما اجازه می‌دهد لحظات خوشی را با خانواده یا دوستان خود در طبیعت سپری کنید.

مشخصات فنی:

  • جنس پارچه اصلی: ۱۰۰٪پلی‌استر (۱۰۰٪ بازیافتی)
  • جنس پرکننده: ۱۰۰٪پلی‌استر (حداقل ۸۰٪ بازیافتی)
  • جنس بندها: ۱۰۰٪نایلون
  • ابعاد: ۱۳۰x۱۷۰سانتی‌متر
  • وزن پرکننده: ۲۲۰گرم
  • ضخامت: ۱سانتی‌متر
  • وزن کل: ۱۱۱۰گرم

مراقبت و نگهداری:

  • شستشوی ماشینی در حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد.
  • از سفید‌کننده استفاده نکنید.
  • خشک‌کن با دمای پایین (حداکثر ۶۰ درجه سانتی‌گراد).
  • اتوکشی نکنید.
  • خشکشویی نکنید.

نتیجه‌گیری:

پتو مسافرتی ضد آب FJÄLLMOTTایکیا، یک انتخاب عالی برای دوستداران طبیعت و علاقه‌مندان به پیک‌نیک است. این پتو با طراحی زیبا، لایه ضدآب و قابلیت حمل آسان، تجربه‌ی دلپذیری از فضای باز را برای شما به ارمغان می‌آورد. با تهیه این پتو، لذت یک پیک‌نیک راحت و بدون نگرانی از رطوبت و خیسی را در هر جایی که دوست دارید تجربه کنید.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
805.483.31

مشخصات

طول
170 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
جنس
صد در صد پلی استر
طراح
IKEA of Sweden
قابلیت شستشو
قابل شستشو در ماشین لباس شوئی
قابلیت اتو کشی
ندارد
سایر توضیحات
ضد آب
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
220,000 تومان
کیسه کریر ایکیا مدل SÄCKKÄRRA حجم ۷۱لیتری عمق: 57 سانتی متر ارتفاع: 39 سانتی متر حجم: 71 لیتر عرض: 37 سانتی متر از این کیسه ی کاربردی ایکیا برای خرید ، ذخیره سازی لباس ، برای استفاده در ماشین و .... می توانید استفاده...
3,199,000 تومان
چراغ دیواری ایکیا مدل MANALG هر چراغ دیواری ایکیا دست ساز است.  نور ملایمی می دهد و فضایی گرم و دنج را در منزل شما ایجاد می کند. از الیاف گیاهی به نام جگن بافته شده است. لامپ مورد نیاز : سر پیچی E27  این محصول دارای...
3,537,000 تومان
استند مانیتور ایکیا مدل ELLOVEN رنگ مشکی  این پایه مانیتور ایکیا دارای یک طراحی ساده و کاربردی است که علاوه بر منظم کردن میز کار شما احساس خوبی را به شما می دهد .این استند مانیتور ایکیا از چوب بامبو مقاوم ساخته شده...
293,000 تومان
آویز خشک کن لباس ایکیا مدل SLIBB لباس های کوچکی مانند جوراب یا لباس کودک را روی هر طبق مشبک این آویز ایکیا قرار دهید تا خشک شود  این آویز ایکیا تاشو می باشد و پس از هر بار استفاده می توانید آن را جمع کنید.

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم