برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اسکاچ ایکیا مدل SVAMPIG ست ۳ تایی

نام تجاری:

اسکاچ ایکیا مدل SVAMPIG ست ۳ تایی

اسفنج SVAMPIG ایکیا یک ابزار ضروری برای هر آشپزخانه است که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر و آسان‌تر به کارهای شستشو و پاکسازی بپردازید. با انتخاب این محصول، کارایی و کیفیت را به آشپزخانه خود بیاورید.

ادامه مطلب
135,000 تومان
(135,000 تومان یک بسته سه تایی)
کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
مرجع:
602.576.05
محصولات مرتبط
1,875,000 تومان
ست ۲ تایی بشقاب ایکیا مدل ÖMSESIDIG بشقاب‌های ÖMSESIDIGایکیا با ترکیب طراحی زیبا و کیفیت بالا، انتخابی عالی برای هر خانه‌ای هستند. این بشقاب‌ها نه تنها جلوه‌ای شیک و مدرن به میز غذای شما می‌بخشند، بلکه دوام و...
326,000 تومان
زیر قابلمه ایی ایکیا مدل RÖDKNOT زیر قابلمه ایی ایکیا مدل RÖDKNOT یک وسیله کاربردی همه کاره در‌ آشپزخانه ی شما است که برای محافظت از قابلمه و ظروف و  همچنین برای محافظت از سطوح طراحی شده است. 
245,000 تومان
قالب بستنی ایکیا مدل UPPFYLLD رنگ صورتی با این قالب ها می توانید به راحتی خودتان بستنی بسازید. فقط آنها را با آب میوه یا انواع شیک ها پر کنید، چوب را داخل آن قرار دهید و همه آنها را برای چند ساعت در فریزر قرار دهید....
توضیحات

اسکاچ ایکیا مدل SVAMPIG ست ۳ تایی

SVAMPIG - اسفنج، خاکستری-سفید

اسفنج SVAMPIG یک ابزار دو طرفه است که زندگی شما را در آشپزخانه آسان‌تر می‌کند. این اسفنج‌ها که در بسته‌های سه‌تایی عرضه می‌شوند، با طراحی کاربردی و مواد با کیفیت، برای شستشوی روزانه و پاک کردن لکه‌های سخت بسیار مناسب هستند.

ویژگی‌ها:

  • دو طرفه بودن:یک طرف نرم برای استفاده به عنوان پارچه ظرفشویی و طرف دیگر درشت برای تمیز کردن لکه‌های سخت و نیازمند به تمیزکاری بیشتر.
  • کاربرد چندمنظوره:ایده‌آل برای شستشوی ظروف، پاک کردن سطح‌ها و حتی تمیز کردن آشپزخانه.
  • قابلیت بازیافت:این محصول ممکن است قابل بازیافت باشد. لطفاً قوانین بازیافت در جامعه خود را بررسی کنید و اگر امکانات بازیافت وجود دارد، از آنها استفاده کنید.

مشخصات مواد:

  • بدنه:پلی‌اورتان
  • زیرین: 50٪ پلی‌پروپیلن، 50٪ ویسکوز/ریون
  • رویه: 70٪ پلی‌استر، 30٪ نایلون

نگهداری:

  • قبل از استفاده مرطوب کنید:اسفنج را قبل از استفاده مرطوب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ابعاد:

  • طول: 11 سانتی‌متر
  • عرض: 7 سانتی‌متر

مشخصات محصول:

  • ابعاد: 12x11x3 سانتی‌متر
  • وزن: 30 گرم
  • جنس:اسفنج
  • فرم:مستطیل
  • تعداد: 3 عدد

این اسفنج‌های ایکیا که در بسته سه عددی ارائه می‌شوند، به شما امکان می‌دهند تا هرگونه لکه و آلودگی را به راحتی پاک کنید. این محصول در دو کشور چین و هلند تولید و عرضه می‌شود و نمونه ساخت هلند از کیفیت بالاتری برخوردار است.

اسفنج SVAMPIG یک ابزار ضروری برای هر آشپزخانه است که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر و آسان‌تر به کارهای شستشو و پاکسازی بپردازید. با انتخاب این محصول، کارایی و کیفیت را به آشپزخانه خود بیاورید.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
602.576.05

مشخصات

طول
11 سانتی متر
عرض
7 سانتی متر
وزن
40 گرم
طراح
IKEA of Sweden
برچسب‌ها
نظرات
بدون نظر
نظرات
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews
خرید تایید شده

اسکاچ

واقعا راضیم خیلی خوب بود

آیا این نظر برای شما مفید بود؟ بله خیر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
875,000 تومان
گلدان ایکیا مدل DRÖMSK ارتفاع ۱۸ سانتی متر گلدان DRÖMSK ایکیا یک گلدان سرامیکی زیبا است که برای مدت طولانی از آن لذت می برید. محصولاتی با عملکرد واضح که ظاهری زیبا و لوکس دارند. به تنهایی زیبا و حتی زیباتر در کنار هم.
154,000 تومان
اسکاچ ۳ تایی شستشو ایکیا مدل PEPPRIG رنگ روشناسکاچ ۳ تایی PEPPRIG از برند IKEA یک ابزار تمیز کننده همه کاره است که برای تمیز کردن موثر قابلمه ها، تابه ها و بشقاب ها طراحی شده است، به ویژه برای از بین بردن باقی مانده...
1,092,000 تومان
جعبه نظم دهنده ایکیا مدل BARNDRÖM عمق: 37 سانتی متر ارتفاع: 26 سانتی متر عرض: 26 سانتی متر اجازه دهید گربه ها از لباس ها و اسباب بازی های کودک شما مراقبت کنند. این جعبه بزرگ از 100% پلی استر ساخته شده است . یک...

فهرست

حساب کاربری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم